Thursday, July 20, 2006

aku tengah cuak

waah cuak pulak tunggu result nih. waah nak buat apa aaa? tawakkal aje la. kalo tak dapat fukui dai, cuba saga dai plak. tapi kalo dua2 tak dapat? waa kena kerja kat jepun la aku jawab nya ! bukan nya tak best kalo kerja kat jepun, memang aku nak kerja kat sini pon tapi skang takde semangat nak kerja lagi, nak study lagi hehe.

anyways kepada kawan2 kosen ku yg belum tentu lagi hala tuju untuk 2 tahun akan datang, ganbatte kudasai. kepada yg dah dapat dai / kaisha tu, omedetou ! dan aku cukup dengki ngan korang. waa cuak nya i wanna see boobs!

4 comments:

  1. Anonymous7:09 AM

    Here are some links that I believe will be interested

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:17 AM

    Here are some links that I believe will be interested

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:11 PM

    I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
    »

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:29 AM

    Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
    »

    ReplyDelete

Please use a constant nickname when commenting. Comments from anonymous users is not very welcomed. Select "Name/URL" from the drop-down list below (beside the 'comment as' section). Sila gunakan nickname untuk memudahkan rujukan. ニックネームを使ってコメントして下さい。

Blog Widget by LinkWithin