Friday, October 20, 2006

saat-saat aku merasai kesunyian

jadi macam biasa la satu malam tu aku chatting ngan beberapa kawan aku kat yahoo messenger. seronok gila sebab dah lama tak denga khabar sumer. tapi tiba2 aje computer hang sampai keluar blue screen of death. so kena la tinggal kan sekejap ruang chatting tadi dan restart computer.

bila dah masuk balik windows, cepat2 aku bukak ym dan masuk online, pastu taip " sorry la weh tadi computer meragam sket", copy ayat tu pastu paste kat semua org yg aku tgh chat tadi. rasa mcam bersalah pulak sebab paksa diaorg tunggu aku. so aku duduk la depan screen dengan perasaan bersalah dan juga ingin tahu pasal perbualan tadi yg terputus di tengah jalan. tapi tunggu 10 minit, tunggu 20 minit, takde seorang pon yg balas balik.

time tu la yg aku sedar yg aku nih... kesunyian....

tapi tiba2 aje lepas tu ada sorang dua yg balas balik. waa rasa gembira plak. tapi terus aku rasa sunyi lagi sebab time tu dah jam 23:58. lagi 2 minit internet asrama ni putus.

Aさん: looh relax aa, komputer ko meragam nak buat mcam mana. aku pon nak blah dulu la, ada kerja sket

AKU: ok babai, aku pon nak siapkan assignment sket nih. (tipu aje. sebenarnya esok cuti, bila2 masa bole buat. dateline pon lambat lagi.)

hmm dah pukul 12 malam. internet dah putus. nak buat apa yek? nak tgk DVD Juon 2 rasa mcam cuak plak tgh2 malam ni. nak gi tido tak mengantuk pulak. kalo ada sensei yg mengajar kat depan tu bole la aku nak tido. ah tengok LOST lagi best.





No comments:

Post a Comment

Please use a constant nickname when commenting. Comments from anonymous users is not very welcomed. Select "Name/URL" from the drop-down list below (beside the 'comment as' section). Sila gunakan nickname untuk memudahkan rujukan. ニックネームを使ってコメントして下さい。

Blog Widget by LinkWithin