Monday, January 08, 2007

tiket ku ke tokyo.... BURN begitu sahaja

yap... tiket japan airlines aku dari KLIA ke NARITA yg sepatutnya aku naik malam ni burn begitu sahaja sebab flight MAS aku dr KB ke KLIA telah ditunda drpd jam 1955 ke 2330 disebabkan cuaca buruk, menyebabkan aku tak sempat untuk naik flight KLIA-NARITA yg sepatutnya berlepas jam 2305. tiket japan airlines (JAL) tu diaorg tak nak ganti sebab JAL kata masalah flight malam ni disebabkan cuaca, bukannya teknikal so tidak termasuk dalam 'polisi penggantian tiket' diorg. siot aa JAL, MAS selamba aje bole ganti tiket sorang penumpang lain yg nak gi kansai mlm tadi jugak tapi terkandas mcam aku sebab flight KB ke KLIA tertunda. MAS nak beli seat drpd diaorg pon tak bagi. aduih skema tul la jepun nih.

anyways, aku beli la tiket KLIA-NARITA baru, melalui MAS aje. rm2076 beb. tapi aku redha aje la. aku hanya bole merungut kat sini, duit aku takkan datang balik. nak buat mcam mana, dah nasib baaadaaannnnn.........

skang baru la aku setuju ngan pendapat sensei ryutai aku; TOYA sensei yg kata JAL nih tak bagus. dia pakai plane buruk pastu pilot american yg dah tua2 sebab tu time take-off ngan touch down, bergegar gila babun tak ingat dunia. korang pon jangan la naik JAL heehee naik la MAS, lagi selamat.

tapi ku tetap
KECHEUWA !!!!

No comments:

Post a Comment

Please use a constant nickname when commenting. Comments from anonymous users is not very welcomed. Select "Name/URL" from the drop-down list below (beside the 'comment as' section). Sila gunakan nickname untuk memudahkan rujukan. ニックネームを使ってコメントして下さい。

Blog Widget by LinkWithin